čtvrtek 9. března 2017

recenze: Too Faced Better than sex

Při nedávné návštěvě Sephory jsem se konečně odhodlala a přihodila k nákupu i miniaturku řasenky Better than sex od Too Faced. Vždycky si v parfumerkách vybírám na první zkoušení raději miniatury, kdyby mi pak produkt nesedl, nebude mi těch peněz tak moc líto. A navíc jsou fakt roztomilé.


Balení řasenky se mi moc líbí a název je určitě více než chytlavý. Kartáček je ve tvaru přesýpacích hodin a nabírá tak akorát barvy, za což ho miluju! Znáte to, jak si koupíte novou řasenku a první týden dva strašně slepuje řasy, na kartáčku ulpívá příliš moc produktu a celkově je řasenka taková "mokrá"? Tak tady tohle byla jednoduše láska na první použití. Vůbec neslepuje, řasy krásně oddělí, prodlouží, dodá objem. Prostě od všeho trochu a výsledek je dokonalý. Během dne se nerozmazává, neopadává (pokud ji ale pročešete po zaschnutí kartáčkem, lehce opadá pod oko, viz. foto níže), pěkně drží až do večera.



Ráda bych zkusila i voděodolnou variantu v modrém balení, ale myslím, že bude těžké tuto originální překonat. Rozhodně si v budoucnu koupím i plné balení, protože za ty peníze určitě stojí.
Na stránkách Sephory seženete miniaturu za 300 Kč/4,8 ml a plné balení za 690 Kč/8 ml.
... taky se vám ten poměr cena/množství nějak nezdá? Jestli se pak spíš nevyplatí kupovat minibalení že..:D

Máte zkušenost s touhle řasenkou? Sedla vám, nebo naopak vůbec?

7 komentářů:

  1. Nemám zkušenost, za mě trošku dražší verze, ale špatně nevypadá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se děsně líbí ten název, i balení, celkově Too Faced, jako jo, kdo by něco od nich nechtěl mít. Ale když se na tuto řasenku podívám kritickým okem, takový efekt i lepší mi udělají i některé řasenky z drogerie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je tahle značka čím dál víc sympatická:) já mám bohužel problém hlavně s výdrží drogerkových řasenek, hodně se mi mažou a drolí:(

      Vymazat
    2. Jo? Tak ono záleží, na jakou natrefíš, já nemám sebemenší problém z řasenkama Maybelline, Dermacol Devil Lash a z Yves Rocher Sexy Pulp je skvělá, ale už není drogérková :)

      Vymazat
    3. bohužel, nevím čím to je.. YR jsem taky zkoušela a hrozně se rozmazávala:D tak jsem asi divná no..:D

      Vymazat
  3. Slyšela jsem o této řasence už od spousty bloggerů a ráda bych jil vyzkoušela.. nevypadá, že by dělala až tak výrazný efekt, což se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)