středa 4. května 2016

recenze: Vaseline balzám na rty

To, že jsem balzámový závislák, už možná víte. Po tomhle produktu jsem koukala už delší dobu a nakonec mi jej nadělila Anet k narozeninám, čímž jsem si mohla úspěšně odškrtnout další položku z wishlistu.


Hlavní složkou tohoto balzámu je, no.. vazelína. Kdo by to řekl. Chtěla jsem ho vyzkoušet čistě ze zvědavosti. Obecně mi víc vyhovují přírodnější balzámy a jednoduše jsem plánovala porovnání. A výsledek? Průměr. Balzám celkem hezky voní a má dobrou konzistenci. Při delším používání ale jde poznat, že ta hydratace není nic extra a musím použít nějaký jiný balzám. Jako jednorázovka během dne je to ok, ale na nějaké suché nebo rozpraskané rty bude Vaseline určitě krátká. 

Balzám sice vypoužívám, ale znova už ho asi nepotřebuju. Není to žádný zázrak a najdou se mnohem lepší kousky za stejnou cenu. 


Seženete za cca 79 Kč/20 g.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)