pondělí 13. dubna 2015

velká recenze: Moje tvářenky

Možná jste se k lásce ke tvářenkám dostali stejně jako já. Nejdřív to byla pro mě naprosto nepotřebná část líčení. Pak jsem vyzkoušela jednu, zamilovala se a teď bych nejradši v obchodě popadla každou, kterou vidím. Zatím moje sbírka čítá nějakých 13 kousků, z toho 8 jich je samostatně (mimo paletky) a na ty se také dneska zaměřím. V nadcházejících dnech ještě přibude článek o Sleek paletkách tvářenek.

Omluvte některá zaprasená balení, občas tvářenky tahám v taštičce a tam se lehce ošoupou nebo zašpiní. 



Catrice Defining Blush (odstín 040 Think Pink) - 99,90 Kč

Celkem výrazná růžová barva, chce to mít lehkou ruku a oklepat štětec před nanesením. Vypadá ale na tváři moc pěkně, výdrž taková průměrná - večer tam ještě něco najdete, ale ne v takovém stavu jako ráno.


uma cosmetics Rouge Powder (odstín 01 Chic Coral a 05 Rich Red) - cca 60 Kč

Skvělé tvářenky, které jsem si hned zamilovala. Nejdříve mi Anet dovezla odstín 01, což je nádherná cihlová barva, hrozně mi sedí k podzimu. Nedávno jsem si koupila i odstín 05 - naopak lehce narůžovělá červená. Obě jsou tak akorát pigmentované a mají v sobě lehké třpytky. Výdrž je o něco lepší než Catrice. Nutno dodat, že se na nich jako jedněch z mála neošoupávají obaly. Drobnost, ale proč ji nezmínit.


Milani zapečená tvářenka (odstín Corallina) - 150 Kč

Dlouhou dobu jsem toužila po tvářence od této značky. Stejně dlouhou dobu jsem se taky rozhodovala, který odstín bych vlastně chtěla, opravdu mi trvalo než jsem si vybrala. Balení se mi líbí, i když na někoho může působit nekvalitně kvůli tomu, že je z plastu. Tvářenka je krásně pigmentovaná. Ze začátku jsem se děsila třpytek, ale ve finále na tváři vypadají moc hezky a vůbec mi tam nevadí. Dá se mnou celý den, skoro ve stejném stavu. Pod samotnou tvářenkou najdete ještě malý štěteček, ale ani jsem se nezabývala jeho zkoušením.


Maybelline Colorama Blush (odstín 501) - cca 50 Kč

Jedna z mých nejoblíbenějších tvářenek, jak asi vidíte i z fotky. Už dvakrát jsem s ní flákla, odneslo to teda balení (uletělo mi víčko) a kousek samotného produktu. Podle mě je naprosto ideálně pigmentovaná, těžko to s ní přeženete. Odstín je naprosto univerzální, lehce i vykonturuje, prostě pecka. Výdrž sice průměrná, ale barvou si mě stejně získala.


MUA tvářenka (odstín Lolly) - 44 Kč

Moje první tvářenka v oranžovém odstínu. Už ji sice neseženete, ale vlastně není o co stát. Hodně práší a pigmentace není nic úžasného. Výdrž velmi slabá. Prakticky už ji nepoužívám, přestala mě bavit a doma už ji nahradily lepší kousky.


essence silky touch blush (odstín 10 adorable a 30 secret it-girl) - 75 Kč

S touhle značkou jsem s tvářenkami začínala, odstín 10 byl úplně můj první. Řekla bych, že je to ideální barva pro ty, kdo chtějí tenhle typ produktu teprve vyzkoušet, seznámit se s ním. Jedná se o hodně světlou růžovou, prostě ideální do začátků. Nepřeženete to s ní, protože na to není ani dost tmavá, ani dost pigmentovaná. Naopak odstín 30 je o dost výraznější a k tomu má v sobě třpytky. Vypadá ale hezky. Obecně essence tvářenky dost práší a zas tak dlouho nevydrží, ale pro méně náročné, proč ne.

ve stínu // na sluníčku

Taky už jste podlehly kouzlu tvářenek, nebo vás zas tolik neberou?

2 komentáře:

  1. Bohužel podlehly.. :-) Corallina je božská :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemůžu si pomoct a už koukám po dalších odstínech..:D

      Vymazat

Díky za každý komentář:)