čtvrtek 16. dubna 2015

recenze: Tvářenková tria od Sleeku

Jak jsem slíbila, doplním minulou recenzi o tvářenkách ještě několika kráskami od Sleeku. Vlastním dvě paletky, první určenou na konturování a druhou klasicky tvářenkovou. Obě jsem si zamilovala a vím, že potřebuju další varianty. Za obě paletky dáte cca 300 Kč.




Určitě víte, čím je Sleek známý - jejich tvářenky bývají extrémně pigmentované. Pro někoho je to nevýhoda, lehce se to s nimi přežene a ráno ve spěchu jakbysmet. Lantern v sobě má trochu třpytek, Squash zase jemný lesk a P Pie je naopak matný. Výdrž je bezproblémová. Já sama mám problém jenom s tou velkou pigmentací, někdy se mi prostě nechce být opatrná při každém pohybu štětcem. Ale i tak používám paletku ráda.


Sleek Face Form - Fair

Moje velká láska, ještě větší než předchozí adept. Paletka obsahuje bronzer, rozjasňovač a tvářenku Rose Gold. Bronzer není vůbec oranžový, odstín mi skvěle sedí. Rozjasňovač se taky povedl, hází zlatavé odlesky a vypadá prostě krásně. Hvězdou je ale naprosto nádherná tvářenka. Ve stínu vypadá lososovo-růžovo-starorůžově (:D) a na světle ladí s rozjasňovačem a jeho zlatými odlesky. Dohromady tvoří tahle trojka dokonalou konturovací paletku. Pokud jste spíš na tvářenky, Rose Gold rozhodně potřebujete, je dokonalá (často se srovnává s Nars Orgasm). Navíc není tak šíleně pigmentovaná a mnohem pohodlněji se nanáší.

ve stínu // na sluníčku

musela jsem ještě zblízka vyfotit trio Face Form, ať se pořádně pokocháte (bronzer vypadá víc do oranžova než ve skutečnosti)

Máte zkušenost s nějakým produktem od Sleek?

2 komentáře:

  1. Vypadají skvěle :) Já mám tvářenku Antique :-). Brousím si zoubky na tvářenku Rose Gold, a tady to trio bude skvělá volba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paletky jsou krásné, budu se na ně muset podívat :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)