sobota 4. dubna 2015

recenze: Korres Wild Rose Compact Powder

Moje pleť je prostě strašně divná. Permanentně řeším akné, někdy se pleť mastí, pak je zase suchá a celkově si většinu času dělá co chce. V průběhu dne mám problém hlavně s lesknutím. Z drogerky už jsem velkou část pudrů stihla vyzkoušet a žádný mi pleť nezmatní na déle než dvě hodiny. Proto jsem se rozhodla, že si budu k narozeninám přát něco dražšího, ale třeba kvalitnějšího.


Na vinted mě holky zahrnuly svými tipy na různé značky snad ze všech cenových kategorií. Nakonec jsem si vybrala značku Korres a jejich kompaktní pudr v odstínu WRP2. Už výběr odstínů by mohl řadu lidí odradit, seženete ho totiž jen v pěti variantách. Ten můj mi nesedí perfektně, na zimu je trošku moc tmavý, ale stále v pohodě nositelný. 


Pudr přišel v krásné krabičce a pyšní se celkem dost bytelným balením. Uvnitř najdete super zrcátko a pod samotným produktem ještě houbičku (tu jsem nahradila klasickým aplikátorem). Ze začátku mi balení i přes svoji velikost vyhovovalo, nedávno se mi ale ulomila ta vyklápěcí část s pudrem. Takže za to bohužel mínusový bod, stále je ale pudr v klidu použitelný. 


Celkem zvláštně voní, nedokážu to popsat a ani se o to nebudu snažit. Na tu parfemaci jsem si v pohodě zvykla a nemám s ní problém, po aplikaci stejně cítit nejde. Produkt je krásně jemně namletý, nepráší, dobře se s ním pracuje. Na pleti je opravdu příjemný, "nesedí" na ní, nemám pocit nějaké masky. Matuje pěkně, nečekejte žádný přirozený efekt, prostě komplet zmatní pleť (takový finish já vyžaduju, ale chápu, že každému to nevyhovuje). Dokonce i lehce kryje, což beru jen jako výhodu navíc, není to moje preference.

Po sem všechno relativně dobrý. Mým hlavním problémem je ale výdrž. Na mojí pleti prostě dá max. ty 2 - 3 hodiny, pak se opět lesknu. Pokud si koupím pudr za pětikilo, bohužel očekávám o hodně víc. Rozhodně mi je po nanesení příjemnější než většina pudrů z drogerie, ale to ho nezachrání a znovu do něj rozhodně nepůjdu. 

Seženete např. zde za 499 Kč/14g.

Hodlám ale zkoušet dál, mrknu na další recenze a třeba se poštěstí. Pokud máte nějaký tip, určitě se o něj podělte, budu moc ráda!

4 komentáře:

  1. skúšala si papieriky na odmastnenie pleti? Nie je to drahá záležitosť a pomerne účinná :) ja mám rovnaký typ pleti ako ty, podľa počasia alebo čo :D http://ladyminimalism.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezkoušela, nikdy jsem tomu nějak nevěřila..:D ale asi jim teda dám šanci, máš zkušenost s nějakou konkrétní značkou?:)

      Vymazat
  2. Já mám pleť spíše suchou, ale nějak to nehrotím. :D Moje make up rutina je řasenka a když už někam jdu, sem tam dám korektor a jen lehce zapudruju, ale žádně zkušenosti s pudry moc nemám no. :D
    Jinak hezká recenze. :) Takové články mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nevíš jak ti závidím, moje pleť si prostě dělá co chce:D děkuji:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)