neděle 19. dubna 2015

novinky - duben 2015

Napadlo mě, že by nebylo špatné zavést zase nějaký nový typ článků, který by vycházel pravidelně. Budu vás tedy průběžně informovat o různých novinkách. Nejen kosmetických, ale i knižních, filmových a podobně - prostě co se zrovna naskytne a objeví.

Balea nedávno oznámila jejich nejnovější výrobky. Emulze do sprchy s vůní vanilky a rybízu mě nijak zvlášť neoslovila. Doteď mi nedochází smysl podobných produktů. Naopak obě soli do koupele už mám doma, krásně voní a balení se opravdu povedlo. Ze stejné řady koupíte ještě krém na ruce. V drogerce jsem ještě narazila na třpytivý sprchový gel s vůní kiwi - voní pěkně, ale funkci třpytek asi moc neocením.



Dermacol se opravdu činí a zásobuje nás stále něčím novým. Na eshopu už seženete jejich štětce (za cenu 2000 Kč). Upřímně mě nezaujaly, už kvůli jejich vysoké ceně, která, podle recenzí, příliš neodpovídá kvalitě. Nedočkavě se třesu na nové sprchové gely Aroma Rituals s vůní mandarinky a citronu. Tuhle řadu prostě miluju a doufám, že se vůně povedly. Btw, našli jste u vás v drogerce jejich tělové peelingy? Nechcou se mi objednávat z eshopu, ale pořád u nás nejsou k dostání, tak asi nakonec budu muset.



Limitky od Essence jsou klasika. Většinou si z nich nic nekupuju, protože se výrobky pořád opakují dokola. Edice brit-tea by se k nám měla dostat na přelomu dubna a května. Laky na nehty nevypadají špatně, stejně jako balzám na rty. Dostala mě ale tvářenka a dokonce zvažuji její koupi. Letní kolekce Secret Party se objeví v létě, bohužel jenom u sousedů na Slovensku. Její absence mě ale nijak netrápí.



Avon nám přináší nový makeup s SPF 15 a rozjasňujícím efektem. Dále mléko do koupele s květem lotosu a aloe. Jejich pěny mám ráda, tak možná tuhle novinku vyzkouším. Největší novinkou jsou ale pleťové krémy Nutra Effects. Z nabídky by si měl vybrat každý, najdete tu matující, rozjasňující, obnovující i hydratační variantu. Řadu doplňuje čistící pěna a pleťová voda.



Rimmel se opět vytáhl svými laky na nehty. Kolekce Rita Ora se rozrostla o nové odstíny v roztomilém balení. 


Nádherná podívaná je na nejnovější kolekci štětců od Real Techniques. V řadě Bold Metal najdete štětec na pudr, makeup, tvářenku, konturování i oči. Nejradši bych je měla doma všechny.


Poslední kosmetickou novinkou jsou balzámy na rty od Flormaru. Vypadají prakticky stejně jako slavné EOS balzámy. Těžko říct, jestli to byl chytrý krok, jít na trh s tak očividnou napodobeninou. Na druhou stranu, podobnou paletku jako je Naked vydala už skoro každá značka. Zajímal by mě vás názor na tohle téma a budu ráda, když se vyjádříte v komentářích. Já sama nejspíš balzám vyzkouším, zajímá mě jaký bude ve srovnání s EOSem. 


Další knížka od Johna Greena se dostává do Čech, tentokrát je to Příliš mnoho Kateřin. Tohoto spisovatele mám ráda a těším se, až si ji přečtu. Milovníky Stephena Kinga potěší nové vydání knihy O psaní. Přeložena bylo také pokračování krimi série spisovatele Jo Nesbø.


Do kin přichází film Pořád jsem to já v hlavní roli s Julianne Moore (mohli jste ji vidět v posledních Hunger Games). Z úplných novinek mě zaujal The Forger, kde si zahrál John Travolta. Zajímavě vypadá taky film La Giovinezza.




 Která z novinek vás nejvíc zaujala?

4 komentáře:

  1. Ten citrónový sprcháč bude můj.. miluji tuhle vůni u sprcháče.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám jenom že nebude smrdět jako osvěžovač na záchod!:D

      Vymazat
  2. Bezva nápad tahle pravidelná rubrika! Za duben se mi líbí všechny novinky!:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)