úterý 7. dubna 2015

haul - březen 2015

Další měsíc za námi a i když to tak venku úplně nevypadá, začalo nám jaro! Doufejme, že se počasí co nejdřív umoudří a konečně si užijeme trochu tepla a sluníčka. Pokud u vás sněží tak jako u nás, můžete si třeba škaredé počasí zpříjemnit novým článkem. Novinek tu totiž mám opět víc než dost.


Doplnila jsem nutné zásoby suchého šamponu Batiste. Dvě cestovní balení jsou nutností, tahám je sebou skoro pokaždé, když někde přespávám. Klasických šamponů a kondicionérů mám zásobu ještě na několik měsíců, proto se možná divíte, proč se tu objevily další od Pantene. Tyto testovací balení mi totiž přišly od Rendy z blogu ordinarylife a musím říct, že nejsou vůbec špatné. Víc ale ani nesmím prozrazovat, počkejte si na souhrnnou recenzi na jejím blogu (následně se něco objeví i u mě).


Ano, sprcháčů máme doma taky hromadu. Jenže tomuhle nádherně vonícímu Adidasu jsem prostě se ségrou nemohla odolat. No co.. Další do zásoby přibyla i pleťová voda od Avonu (recenze zde), klasika Gillette gel na holení a dvě věci od Lirene. Micelárku jsem vám dala do giveaway a recenzi na čisticí gel jsem psala nedávno (tady).


Dále jen nutnosti od Balea. Odličovač na oči je mým každodenním pomocníkem při líčení řasenkou (nedokážu se namalovat bez toho, abych měla řasenku i na víčku:D). Kvůli mému přehmatu můžete vidět i druhou výhru v giveaway, peeling na nohy. Později jsem si skočila i pro krém, což byl můj původní záměr. Jo a toho že mají odlišný víčka jsem si všimla až při focení. Whatever..


Nakonec trocha dekorativky a pár věcí na nehty. Objednávaly jsme s Anet a ségrou kosmetiku z Dermacolu, dokoupila jsem tedy chybějící odlakovač a přihodila bázi pod makeup, pod oční stíny a korektor. Čekejte recenzi. Podlehla jsem i limitce šedivých laků na nehty od Loreal (recenze tady). Vyškrtla jsem si z wishlistu i lak od Essie a top coat Sally Hansen.

4 komentáře:

  1. Hromada super věcí. Suché šampony Batiste jsou skvělé, jinak musím přiznat, že jsi mě nalákala na sprcháč od Adidasu :)

    Jak šetří shopaholici?

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý věci! :)
    Hrozně ráda bych také vyzkoušela nějaký lak od Essie, protože mě moc zajímá jaké jsou. :) A suché šampony jsou klasika. Miluju je a už bych se bez nich snad ani neobešla. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na Essie byla šíleně natěšená, ale zatím mě docela zklamal:( ještě mu dám šanci a pak napíšu určitě článek, ale čekala jsem víc no:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)