čtvrtek 2. dubna 2015

!UKONČENO! giveaway - Lirene micelární voda a Balea peeling

Dlouho jsme tu neměli giveaway a já mám takovou rozdavačnou náladu:D Rozhodla jsem se proto jedné z vás poslat tyhle dvě věci. Micelární vodu od Lirene jsem dostala ke koupi čisticího gelu, ale prostě ji nevyužiji. Mělo by se jednat o novinku, tak ji třeba ráda vyzkouší některá z vás. Druhá věc je peeling na nohy od Balea, s vůní máty a červeného pomeranče. Byla jsem si v drogerce koupit krém, ale samozřejmě jsem omylem sáhla pro peelingu, pro které doma taky nemám extra využití. 

Oba produkty jsou nové, nepoužité.


Pro výhru stačí udělat pár věcí:
1. Sledovat můj blog přes GFC.
2. Napsat mi do komentářů co si nejvíc užíváte na jaře a připojit svůj mail.

Pokud mě budete sledovat přes bloglovin, na youtube nebo soundcloud (ikonky vpravo nahoře v menu), příp. někde soutěž sdílíte, můžete si přidat další komentář - za každé sledování jeden, celkem máte tedy pět šancí na výhru.

Giveaway ukončím 15. 4. ve 20.00, vítězku vyhlásím co nejdřív potom a ozvu se jí na mail. Hodně štěstí:)

45 komentářů:

  1. Na jaře si nejvíc užívám tu rozkvétající přírodu. :)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :)
    Sleduji tě na GFC přes tento G+ účet. :) Pod stejným účtem tě sleduji i na Youtube.
    Na instagramu jako hanickabednarova. Jiné účty bohužel nemám. :D :)

    Na jaře nejvíce miluji první sluneční paprsky, květiny a Velikonoce.
    hanka.bednar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. - na jaře si nejvíc užívám toho stoupajícího tepla. konečně můžu vyjít jen tak v mikině, džínách a teniskách, bez toho, abych se cítila jako medvěd v obří bundě!
    - brokennina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji přes GFC jako Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz
    A na jaře si nejvíc užívám tepla a sluníčka :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  5. V jari mám rada teplo a som rada, že sa stmieva neskôr :)
    GFC Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Jé super Giveaway :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    Na jaře mám nejraději to, že všechno rozkvétá, můžu si vzít jenom mikinu a je mi fajn. Mám moc ráda jarní večery. Taky se moc těším na velikonoce, protože ty k jaru prostě patří :)

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Caroline
    Na jaře mám nejradši tu rozmanitost v přírodě, všechno kvete, venku je krásně a začínají se pomalu vytahovat mé nejoblíbenější kousky ze skříně :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tereza Jakubcová
    jakubcova.tereza@email.cz
    nejvíc si užívám sluníčko a teplé dny (teda když jsou :D) a takovou tu pohodu při procházkách :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce si užívám čas s kámoškami, a krásu přírody po zimě :) beth-bey@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Janie Reinde
    Jaro je moje nejoblíbenější roční období! Líbí se mi, jak se všechno probouzí, rozkvétá a jak začíná být krásné teplo. Konečně můžu odkládat zimní bundy, šály a tak. :) Hlavně mám díky tomu počasí vždy veselejší náladu na rozdíl od podzimu a zimy. :)
    janiereinde@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Miluji jak se vše zazelená a krásněš začíná růst, ale nejvíc miluji to teplo a sluníčko (což se bohužel zatím moc neplní) :)

    GFC: Stripy blonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    Na jaru mám nejradši jak je najednou teplo a už můžu konečně zandat zimní oblečení do skříně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduju přes Bloglovin' jako Lucka Štěchová

    Lucie.stechova3@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduju na Youtubu jako Lucie Štěchová

    Lucie.stechova3@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sdílím - https://twitter.com/MyChemicalLucy/status/585189446196326402

    Lucie.stechova3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Na jaru mám ráda to, že příroda začíná oživat. Vše pomalu rozkvetá,sluníčko začíná více svítit a ptáčci si hned od rána svrdlikají.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Kamila Ligasová
    Na jaře miluju květiny, déle světlo, sluníčko a že člověk může jezdit na kole a běhat:)

    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Terka Černá
    Ty procházky, sluníčko.. :) a že už nemusím být tak nabalená :D
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sdílím - https://plus.google.com/u/0/114038359467541295997/posts/iFCnwnf4p2V

    OdpovědětVymazat
  20. Sledujem cez GFC ako Barborka :)
    Na jari mám najradšej večerné prechádzky v prírode :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. + sledujem na YT ako Barbora Bačíková :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Na jaře mám ráda, jak je díky sluníčku všechno takové veselejší a barevnější:)
    GFC: Simona J.
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nejvíc si užívám kytičky! :)
    sleduji pod tímto účtem
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Na jaře si nejvíce užívám tepla, slunce a rozkvetlé přírody. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Sdílím zde :) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1421753668130337&id=100008871519564

    OdpovědětVymazat
  26. GFC:Mim Lou
    Email: mimabn2@azet.sk
    Na jari si užívam najviac prvé slnečné lúče,prechádzky v prírode, fotografovanie prírody a to že sme bližšie ku koncu školského roka :D

    OdpovědětVymazat
  27. Na jaře si nejvíc užívám to, jak čím dál tím víc svítí sluníčko, nabíjí mě to energií a zlepšuje náladu :-)

    Přes GFC sleduji jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. GFC Caroline
    Nejvíce si užívám jak jinak než toho krásného počasí, kdy se dají konečně podnikat procházky a tak :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Na jaře si rozhodně nejvíc užívám květiny - na ty se těším celý rok, až zase budou všude nádherně růst a vonět a bude se na tu přírodu koukat ještě líp než předtím :) A mimo to se těším na dokonalý jarní procházky při západu slunce♥ :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Veronika Tomášková
    email:fakynn.blog@centrum.cz
    Na jaře mam nejradši to, jak všechno kolem pomalu zelená, rozkvétají kytičky, konečně se do nás po zimě opírají teplé sluneční paprsky,nemusíme být tolika nabalení a celkově je jaro mé nejoblíbenější roční období. :)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Aneta Štěpánská
    email: AnetaStepanska@seznam.cz
    Na jaře je podle mě nejlepší to,že je konečně krásný počasí a po ošklivý a studený zimě se dá krásně jezdit s koňmi venku a užívat si sluníčka:)

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduju i na YTB jako Aneta Štěpánská.
    AnetaStepanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Na jaru mám nejraději, že se konečně začínají objevovat barvičky nejen u mě ve skříni, ale i venku příroda krásně kvete - toto období mám ráda ale jen do určité chvíle - jelikož jsem alergik, tak od května to sleduji raději zpoza okna :-) Krásná giveaway - Lirene jsem si teď docela oblíbila, i když přímo tuhle micelárku teda nemám!
    Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Lucia Balintová
    Najviac si užívam, že je vonku teplejšie a krajšie, všade kvitnú kvetiny a je veľmi pekne.
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj sleduji tě jako Veronika Hanusová
    Na jaře si nejvíce užívám teplých paprsků slunce, ale na ty si musíme bohužel ještě chvilinku počkat.
    Zapojuji se do soutěže a přeji mnoho čtenářek :)

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji jako Šárka Tesařová.
    email: sarka.tesarova1@seznam.cz
    Na jaře si nejvíc užívám toho, že přestává být zimní počasí a všechno se opět "probouzí" ze zimy. Nejlepší je, když svítí sluníčko, to je hned lepší nálada. :)

    OdpovědětVymazat
  37. GFC - kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    Na jaře miluji sluníčko a to teplejší počasí a hlavně tu vůni rozkvetlých květin ♥

    OdpovědětVymazat
  38. GFC - kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    Na jaře miluji sluníčko a to teplejší počasí a hlavně tu vůni rozkvetlých květin ♥

    OdpovědětVymazat
  39. Na jaře si nejvíce užívám rozkvétající stromy a vše krásně voní. Je to nádhera. A pak procházky s pejskem.
    kucerakova.k@gmail.com
    GFC pod tímhle účtem.

    OdpovědětVymazat
  40. Na jaře si nejvíc užívám sluníčka,které je hrozně fajn po sychravém podzimu a studené zimě :).Mám ráda i léto,ale to zas bývá moc teplo xD :).
    gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)