neděle 15. března 2015

recenze: L'Oréal Paris Color Riche laky na nehty


Ano, také jsem se nechala unést akcí v Rossmannu (1+1 zdarma na tyhle laky od Loreal). Laky mají být navíc něco jako efektové. Šedou barvu jsem si v poslední době zamilovala, a tak jsem prostě nemohla odolat.

S oběma odstíny se pěkně pracuje, štěteček je naprosto v pohodě. Obal se taky povedl, jednoduchý a elegantní. Vyhovuje mi i malý objem - 5 ml, aspoň mám jistotu, že laky spotřebuju. Výdrž zas tak ohromující není, bez top coatu dají tak 3 dny, pak už se dostávají do pro mě nenositelného stavu (nesnáším nějak víc odrbané špičky apod.). 


odstín 885 Aux Chandelles, Wax Effect

Začnu mým favoritem. V prvé řadě, odstín je naprosto dokonalý. Krásná světle šedá barva, nemám jedinou výtku. "Voskový" efekt podle mě vypadá skoro matně, ale ne úplně. Potřeba jsou dvě až tři vrstvy, i tak ale občas prosvítají světlé konce nehtů, což mi trochu vadí. Lak nedělá bublinky ani mě nijak nezlobí (pokud nanáším tenké vrstvy a nechám je pořádně zaschnout). Naprosto jsem se do něj zamilovala a určitě si ho koupím znovu.


odstín 888 Mademoiselle Grey, Latex Effect

Tmavší kolega byl trochu krok vedle - teda aspoň pro mě. V lahvičce se mi odstín sice líbí, ale na nehtech mi připadá snad i trochu do zelena, jaksi vyblitě, ve výsledku se mi prostě nelíbí. Latexový efekt jsem nezpozorovala, přijde jako úplně klasický lak. Stačí ho dvě vrstvy a stejně jako světlejší odstín, nedělá žádné bublinky. Bohužel ho nejspíš pošlu dál, protože mě opravdu nesedl. Vlastnostmi ale špatný není, takže vám ho můžu s klidem doporučit.

1 komentář:

  1. Tyhle laky se mi moc líbí,jsou takové nadčasové a konečně vím jak vypadají na nechtech :)moc pěkně,díky za tip .)
    jukni i na můj blog www.chiclife85.blogspot.cz děkuji

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)