neděle 8. března 2015

recenze: Avon Clearskin pleťová voda na akné

Akné je můj dlouhodobý problém už od puberty. V poslední době se mi sice zlepšilo, ale stále jsem se ho nezbavila úplně. Vyzkoušených už mám za ty roky x produktů a teď už zhruba vím, co mi pomáhá. 

Avon Čisticí pleťová voda proti akné s kyselinou salicylovou, na eshopu zde, cena 49 - 99 Kč


Nedávno jsem objevila tuhle pleťovou vodu s kyselinou salicylovou - jeden z velkých nepřátel akné. Ve složení najdete i hodně alkoholu, který z ní jde i výrazně cítit. Mně to ale třeba vůbec nevadí. Pokud máte rozdrbaný nějaký pupínek, voda bude trochu pálit (což je asi logické). Dávkování je v pohodě, dá se krásně korigovat, kolik produktu vylijete na tamponek.

Důvod, proč jsem si ji zamilovala je ten, že dokáže většinou přes noc vysušit takové ty pupínky, které vám na pleti straší klidně i několik dní, příp. krupičku a podobně. Tohle ale zvládá bez toho, aby vysušila komplet celou pleť. 

Nevýhodou je malé balení, které opravdu rychle ubývá. Naštěstí se dá sehnat hodně za levno. Snažím se mít vždycky v zásobě aspoň jednu lahvičku, abych nemusela čekat na objednávku z Avonu. 


Vodu bych nedoporučila sušší pleti, asi by nedělala úplně dobrotu. Jinak je naprosto skvělá, a pro mě už zaujímá stálé místo v péči o pleť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)