úterý 3. března 2015

Kayla Itsines - Bikini Body Guide (4 týdny za mnou)

Vím, počítáte dobře a tenhle článek měl vyjít už před týdnem. Bohužel jsem hned druhý týden po zahájení cvičení onemocněla, a tak se mi celý první měsíc trochu posunul. Každopádně první část je úspěšně odcvičena a nastal čas sdělit vám své dojmy.

Vyhovoval mi způsob, jak je celé cvičení rozvržené. Cviky se obměňují, není to nuda a necvičím pořád to samé. Největší hardcore pro mě byly rozhodně ruce. Nikdy jsem je neposilovala a vždycky jsem měla problém s kliky apod. Kayla je ovšem nemilosrdná a ruce jsem nucena posílit víc než dost. Nutno ale poznamenat, že po 4. týdnu vidím změnu k lepšímu.

Kayla má v programu zařazeno hodně kardia - a to je dobře. Až teď si uvědomuju, že jsem nikdy tolik neběhala a celkově jsem spíš posilovala a čekala kdovíco. Teď se mi ale zdá, že břicho se trochu zlepšilo a konečně se začalo nějak rýsovat. Malou změnu pozoruju i na spodní části těla. Největší rozdíl oproti začátku programu ale vidím v tom, že cviky zvládám líp. Pořád mám ale někdy celkem problémy. V úvodním článku jsem naznačila, že mi moc nesedlo doporučené kardio cvičení. Sprinty nejsou nic pro mě, nebaví mě a radši mám vytrvalostní běh. Třičtvrtěhodinová chůze mě taky zrovna nebere, naše malé městečko mám prochozené až až. Proto jsem zvolila jinou variantu a necítím se nějak ochuzená o námahu. Většinou mi to navzdory mému nabitému programu vychází takhle: čtvrtek a sobota - fitko, běh na páse; úterý - běh v tělocvičně nebo rotoped. Snažím se běhat aspoň půl hodiny, někdy ale tenhle limit nedodržím (když mě opravdu tlačí čas) nebo přetáhnu (to se mi stává až moc často). Tenhle způsob mi vyhovuje a doufám, že není nějak v rozporu s celým plánem:D

trocha inspirace z Kaylina Instagramu:




Hodně jsem na internetu narážela na diskuze týkající se nahrazování pomůcek k posilování. V prvním měsíci narazíte na švihadlo, činky (mám doma tříkilové) a lavičku. Bez švihadla se snadno obejdete, stačí rukama naznačovat, že nějaké držíte v ruce. S činkami už musíte být kreativnější, ale dají se nahradit prakticky čímkoli - např. láhvemi s vodou. Lavičku doma opravdu nevlastním a vystačila jsem si zatím v pohodě s židlí.

Snažila jsem se i výrazně zlepšit stravovací návyky. Zatím to není stoprocentní, ale rozhodně lepší než před měsícem. Občas mi to prostě ujede a sem tam si dám něco ne úplně zdravého. Upřímně, nemohla bych žít jenom na zdravém jídle a občas prostě potřebuju nějaký to "cheating meal".

Snad jsem v článku obsáhla vše podstatné, samozřejmě jsem dále ochotná podat jakékoli info. Celý program mě zatím pořád baví a to je u mě hodně velké plus! Další článek tedy čekejte zase za měsíc a přejte mi pevné nervy.. a svalstvo.

Úvodní článek: http://myforgottenparadise.blogspot.com/2015/01/kayla-itsines-bikini-body-guide-zaciname.html
Článek po 2. měsíci: http://myforgottenparadise.blogspot.cz/2015/04/kayla-itsines-bikini-body-guide-8-tydnu.html 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)