úterý 24. března 2015

jak jsem se naučila odličovat ve sprše (recenze: Lirene Micelární čisticí gel)


Možná už jste z videí někteří postřehli, že jsem byla dlouhou dobu věrná odličovacím mlékům od Garnier. Za poslední měsíc se to ale změnilo, už mě prostě nějak přestávaly bavit. Koukala jsem po nějaké pěně nebo gelu a tenhle od Lirene byl v drogerce jediný, který v sobě neměl alkohol. Mělo by se jednat o novinku, obsahuje tolik známé micely. Jako dárek jsem k němu ještě dostala micelární vodu, kterou ale nevyužiju, proto nejspíš poputuje vám do giveaway. 


V prvé řadě bych pochválila balení, pumpička je snad nejpraktičtější věc na světě, obzvlášť do sprchy. Gel samotný je průhledný, překvapivě gelové konzistence:D Není nijak výrazně parfemovaný a na jedno odlíčení mi ho stačí dvě pumpnutí. Nepění, podle popisu ho lze použít i bez vody (nemám vyzkoušeno, trochu se mi to příčí:D). Pěkně zbaví pleť makeupu, akorát s řasenkou si tak dobře neporadí (proto ji nejprve smyju vodou a pak dočistím gelem).

Pleť není po použití vysušená nebo stažená, což je to hlavní, o co mi šlo. Naopak je i lehce hydratovaná a jemňoučká. Po odlíčení vždycky pleť ještě dočistím zmiňovaným mlékem a pleťovou vodou. Takto mi to momentálně vyhovuje a nejspíš zase nějakou dobu vyhovovat bude.

Čisticí gel můžu s klidem doporučit, pokud neočekáváte od podobného produktu perfektní výsledky v odličování. Nějaké do dočištění je ještě potřeba, ale i tak strávím odličováním míň času než dřív.

Koupíte ho přibližně za 100 Kč/200 ml.

Na závěr se ještě zeptám - zajímalo by vás nějaké souhrnné video týkající se odličování? Zmínila bych různé formy a konkrétní výrobky, svoje zkušenosti..:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)