čtvrtek 5. března 2015

haul - únor 2015

Únorové novinky z poloviny zastupují dárky k narozeninám. Mí kamarádi mě dobře znají a ví, že kosmetikou mě potěší vždy:D


Pudr od Korres jsem si po dlouhém rozhodování vybrala jako dárek od rodičů, v blízké době čekejte recenzi. Tělový krém a sprcháč Ziaja mi podarovala Anet a zbytek věcí se nastřádal od dalších kamarádů, jejichž jména není třeba vypisovat.


Došel mi top coat, takže jsem sáhla po tomhle od Flormaru. Četla jsem na něj celkem oslavné recenze, tak uvidíme. Stejně tak si slečny na vinted chválily čisticí pásky na černé tečky, objednávala jsem je na ebay. Z Avonu mi asi po 2 měsících dorazilo tělové máslo z řady Planet Spa, které naprosto božsky voní. Plus tu mám od stejné značky moje oblíbené pleťové vody na akné. Baleáckou letní (:D u nás dneska sněžilo, ale ok) limitku jsem prostě nemohla vynechat. Nakonec dvě věci od Essence - gel na obočí a linky.

2 komentáře:

  1. Ahoj. Pomáhají ty pleťové vody na akné?
    Já si teď objednala nějakou konopnou mast. ( http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93 )
    Snad zabere... už nevím, co bych použila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, mně pomáhají dost:) jde z nich hodně cítit alkohol a na citlivější pleť budou možná agresivní, ale mně to nevadí. hodně urychlují vysušení pupínků a pak už jenom zahojit strup no:) určitě budu psát prodrobnější recenzi, někdy v tomto týdnu by měla vyjít.

      Vymazat

Díky za každý komentář:)