sobota 10. ledna 2015

top produkty za rok 2014

Předposlední článek týkající se roku 2014, aneb bez oblíbenců se neobejdeme.


Řasenky mě nadchly hned dvě. Max Factor 2000 Calorie mě ze začátku extra nebrala, ale nakonec jsem si k ní našla cestu a patří rozhodně k mým oblíbeným. Dělá krásné řasy, neslepuje, prodlouží, nerozmazává se. Na řasenku od Esteé Lauder jsem už psala oslavnou recenzi (zde) a názor stále platí. Bohužel už je dost vyschlá a plné balení si kupovat zatím neplánuju. Každopádně v budoucnu se k ní určitě vrátím. Z očních linek jsem už nějakou dobu věrná těmto od Dermacol. Sice teď pokukuju po jiných (láká mě třeba o něco dražší Stila), každopádně co se týče poměru cena/výkon, drží se rozhodně na horních příčkách. Dobře drží, jsou opravdu černé, skvěle se s nimi pracuje a za stovku patří podle mě k nejlepším linkám ve fixu z českých drogerií.


U dekorativky na tvář se toho u mě poslední dobou moc nemění. Krajkový pudr od Dermacolu jsem si zamilovala během posledních dvou měsíců. Korektor Catrice Camouflage Cream se loni probíral na každém druhém blogu. Patřím ke skupince, která si ho chválí a doma ho mám hned ve dvou odstínech - na zimu a léto. U obou už se pomalu dostávám ke dnu, ale myslím, že nové balení na sebe nenechá dlouho čekat. Z tvářenek je moje nejoblíbenější stále Maybelline Colorama v odstínu 501. Neskutečně univerzální barva, sahám po ní pokaždé, když spěchám nebo se mi nechce přemýšlet nad odstínem.


Z péče se do top seznamu dostaly pouze tři produkty. Odličovací mléko od Garnieru můžete vidět snad v každém spotřebovánu a také ho ještě dlouho vídat budete. Pro mě absolutní jednička v odstraňování makeupu. Více o něm v budoucí recenzi (nevím, proč mě nenapadlo ji napsat dřív:D). Pleťová voda Avon Clearskin mě neskutečně překvapila. Už několik let se potýkám s akné, v posledním roce se mi pleť sice dost zlepšila, ale stále to není perfektní. Tyhle pleťové vody mi ale neskutečně sedí a akné se mi už dělá o hodně míň, než dřív. Physiogel jsem nejdřív moc neměla ráda, pak jsem ho začala používat více a nakonec mě nadchnul. Texturou je hutnější, ale pěkně se vstřebává, hydratuje, ale hlavně, neucpává póry. Za což jsem mu schopná odpustit i vyšší cenu (kolem 300 Kč, seženete v lékárně).


Z parfémů to na celé čáře vyhrává Versace Bright Crystal. Dostala jsem jeho plné balení k Vánocům a prostě ho miluju. Více se o něm asi nemusím rozkecávat:D


Suché šampony od Batiste jsou jasným favoritem z této kategorie. Vlasy se mi mastí hodně a tohle je moje záchrana. Možná už víte, že miluju sprcháče. Tenhle od Avonu voní úplně neskutečně krásně a asi se v mojí koupelně usadí na tak dlouho, dokud se bude vyrábět. Nakonec krém na ruce od Figs and Rouge, který jsem našla ve Vánočním Ladyboxu. Hned po několika použitích jsem věděla, že bude mým oblíbeným. Krásně hydratuje, rychle se vstřebává, voní a ještě k tomu má roztomilé balení.

Co vaše top produkty za minulý rok?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)