neděle 4. ledna 2015

haul - prosinec 2014 + kosmetické dárky k Vánocům

Máme tu konec roku, Vánoce i Silvestr už jsou za námi a čeká nás návrat do školy. Ještě předtím se ale trochu ohlédneme měsíc zpátky, protože tu mám nákupy za prosinec, které jsem rovnou spojila s kosmetickými dárky k Vánocům.


Využila jsem akce na Aussie v DMku a koupila si šampon, slavný 3 minute miracle a sprej. Rozhodla jsem se vyzkoušet i nový čistič na štětce od ebelin. A udělala jsem si radost úžasným sprcháčem z Avonu.


Avonem budeme pokračovat - pleťová voda na akné mě naprosto nadchla, bohužel už jsem tu svojí spotřebovala a tak jsem jí na chvilku ukradla Anet. Ta mi zároveň podarovala balzám na vlasy. Koupila jsem si i tyčinku do koupele od Balea, po které jsem koukala už docela dlouho. Řasenku jsem viděla v DM asi za 130 Kč, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším. Balzámy na rty se u mě nikdy neztratí, proto mi přibyly do sbírky třešňový od Oriflame a jeden s růží od Figs and Rouge. Dermacolí pudr byl nutností a úžasný lak od Rimmelu jsem původně chtěla dát Anet, ale nějakou záhadou skončil u mě doma..


Dalšími novinkami jsou věci z Ladyboxu. Nebudu se o nich dlouho rozepisovat, chystám se pak na recenzi (až vše vyzkouším). Prozradím akorát, že jsem se zatím bezmezně zamilovala do krému na ruce od Figs and Rouge.


Teď už ale k dárkům. Tím hlavním byl na poli kosmetiky parfém Versace Bright Crystal. Toužila jsem po něm od prvního vyzkoušení ze vzorečku. Nakonec mě pod stromečkem čekala celá sada.


Stíny obecně moc nepoužívám, ale na větší události neodolám nějakým těm nude barvám. Proto jsem si přála Sleek paletku Au Naturel a k ní Contour Kit, protože kdo by odolal té krásné tvářence? Jako překvapení jsem ještě dostala Iconic 2 od Makeup Revolution - tu mi podarovala Anet. 


Od rodičů jsem ještě dostala do zásoby Biodermu Global a tvářenku s lakem na nehty od Milani. Rexona byla jeden z dárků od sestřiného přítele:D Balzám Baby lips už doma jeden mám, ale vůbec mi nevadí, že mi kamarádka podarovala ještě jeden. A druhá kamarádka mi dala neskutečně roztomilou sadu dvou miniaturek v ještě roztomilejší krabičce od Baylis and Harding - mně naprosto neznámá značka, ale voní to úžasně:D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)