úterý 27. ledna 2015

(dodatečná) recenze: Vánoční Ladybox

Asi už jsem trošku pozadu, ale chtěla jsem tenhle článek zveřejnit, až budu mít opravdu všechno vyzkoušené.


Krabička se dle mého vizuálně povedla. Červená je prostě klasika a vločky uvnitř jsou minimálně strašně roztomilé:D Čekala nás dvě plná a tři cestovní balení plus nějaké vzorečky. 



Figs&Rouge Hand Cream French Vanilla, 80 ml
Za mě totální favorit celého boxu. Hutná, ale ne mastná textura, rychle se vpíjí a pěkně hydratuje. Vůně taky není špatná. Po dopotřebování rozhodně kupuju další balení!


Aubrey Organic Body Spritzer (tangelo twist), 30 ml
Tady jsme si bohužel nesedli parfemací. Tělové spreje mám obecně ráda, ale tohle mi prostě smrdí jak osvěžovač na záchod. Možná ho tak nakonec i využiju.


Color Club Lak na nehty, 7 ml
Nejdřív jsem byla nadšená. Barva pěkná, hezky se to třpytí, jó, to půjde. Při lakování nadšení vzrůstalo. Super štěteček, krásně se nanáší, no problem. Po zaschnutí vypadal fakt nádherně, nic podobného jsem ještě neviděla. Bohužel pak nastalo těžké zklamání. Už ten večer se začínaly odrbávat špičky a druhý den už jsem musela odlakovávat. Výdrž je fakt chabá (i s nadlakem). Největší zklamání z celé krabky:(



E Style Kajal Eye Liner, 1,6 g
Tužky obecně moc nepoužívám, ale tak co, může se hodit. Není příliš tvrdá, řekla bych tak akorát. Na vnitřní linku bych jí nedávala, nevydržela tam ani hodinku. Naoespak bude fajn jako podklad pod stíny, hezky zintenzivní barvu a prodlouží výdrž. Denní oblíbenec to nebude, ale využití pro ni najdu.


Schwarzkopf Professional BLONDME Keratinová obnovující kúra, 30 ml
Mým blond vlasům slibuje dodání lesku a jako bonus navrácení vlhkosti. Maska příjemně voní, tak jako "kadeřnicky". Nechala jsem ji v délkách působit asi 15 minut, vlasy se pak líp rozčesávaly, to jo. Jinak ani po více použitích nějaké výrazné změny nevidím. Do plného balení bych nešla, ale je to příjemná obměna na poli kondicionérů a masek.


Mythos Přírodní tělové mléko z oliv a aloe vera
Nejdřív mi moc nevonělo, když se rozleželo na kůži tak už to bylo o dost lepší. Rychle se vstřebává, příjemně hydratuje, ale nic úžasného - prostě průměr.



Crea-m testovací balíček
Hned zprvu musím pochválit nápadité obaly, fakt super! V malém balíčku čekaly tři krémy, sérum a zpevňující gel. Ze vzorečku jsem si nic vyloženě nezamilovala, ale příjemný bonus:)

+ Skin&Co Roma Sicilian Light Serum, 5 ml
Péči o vrásky jsem podarovala dál hned po otevření.

Můj první Ladybox a v závěru na mě působí spíš průměrně. Nadchnul mě krém na ruce a až na lak s tělovým sprejem jsem s ničím větší problém neměla. Každopádně už teď můžu avizovat, že recenze na lednovou edici bude určitě o něco pozitivnější. Stay tuned:)

2 komentáře:

  1. Tenhle box mě moc nezaujal, zdá se mi to nebo tam teď bývá daleko míň plných balení? Do tohohle boxu bych nešla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna v tomhle je to docela bídné co se týče plných balení, to ano. ještě že si zlepšili reputaci lednovým boxem!

      Vymazat

Díky za každý komentář:)