pátek 5. září 2014

recenze: MAKEUP REVOLUTION

Hodně z vás určitě s napětím očekávalo spuštění oficiálního českého eshopu (www.makeuprevolution.cz) této britské značky. Stalo se tak 1. 9. a mě nějakou dobu předtím její zastoupení oslovilo s nabídkou recenzování pár výrobků. Mimo obchod pro ČR se v polovině září chystá otevření eshopu pro SK (www.makeuprevolution.sk). Jejich výrobky sice najdete i na některých dalších stránkách, celý sortiment ale nabízí jen na těchto oficiálních. Teď už ale k samotné recenzi.



Vivid Baked Highlighter (odstín Peach Lights) - 139 Kč/7,5 g

Pěkný rozjasňovač jsem sháněla už dlouho a tenhle mě na první pohled zaujal. Velké plus dávám za bytelné a pěkné balení. Nenajdete v něm žádné velké a (podle mě) nevkusné třpytky, na světle se spíš leskne. Odstín je opravdu zvláštní, tváří se tak nějak do růžovo-fialova, každopádně vypadá opravdu krásně. S výdrží jsem problém neměla, od rána do večera to dá úplně v klidu. Cena víc než přijatelná a rozjasňovač mi se svými 7,5 g asi vydrží do konce života:D Rozhodně doporučuju!






Makeup Fixing Spray - 219 Kč/100 ml

Další věc, kterou jsem chtěla vyzkoušet, ale nikdy jsem se nerozhoupala ke koupi. Bohužel mívám často problém s výdrží makeupu, protože u mě není výjimkou, že se ráno v 7 namaluju do školy a domů se vrátím po 10 - 12 hodinách a jediné, co mám možnost si nějak poupravit, je pudr. Přesně proto jsem byla na tenhle produkt hodně hodně zvědavá. Sprej se aplikuje klasickým rozstřikovačem (je to správné slovo?:D), párkrát šplíchnete na hotový makeup, zamáváte rukama před obličejem pro urychlení schnutí a hotovo. Řekla bych, že slibovaných 12 hodin se mnou určitě makeup nezůstane ve stavu, v jakém jsem ho nanesla ráno. Výdrž ale přece jen prodlouží. Po nanesení mám pocit, jakoby sprej vytvořil přes obličej takovou "vrstvičku" a makeup pod ní vypadá o pár hodin déle líp než bez spreje. Co se týče zmatnění, nezdá se mi, že bych se nějak míň leskla, ale s tím mně osobně pomůže málokterý produkt. Vzhledem k tomu, že na trhu zase tolik fixačních sprejů nenajdeme (zvlášť cenově dostupných pro všechny), tohle může být fajn pro někoho, kdo by nějaký rád vyzkoušel. Svoji práci vzhledem k ceně plní. Jestli si ho po spotřebování objednám znovu ještě nevím, každopádně jsem za tuhle zkušenost ráda.




Liquid Concealer (odstín Fair) - 69 Kč/7,5 ml

Sice miluju své dva korektory od Catrice a Dermacolu, ale pod oči mi bohužel nevyhovuje ani jeden. Oba mi oční okolí hodně vysušují. Proto jsem tentokrát vsadila na korektor tekutý. Hned na začátek určitě potěším řadu z vás, nejsvětlejší odstín je opravdu krásně světlý. Naprosto jsem se zamilovala do konzistence, po nanesení zanechává takový až sametový finish. Krytí bych ale bohužel definovala spíš jako hodně lehké a pod oči je pro mě nedostačující. To ale neznamená, že jsem nespokojená. Vzhledem k té lehoučké textuře (nemám pak pocit žádného nánosu a podobně) ho používám na trochu začervenalá místa např. na čele a bradě a hlavně na nos, který mi narozdíl od tužších korektorů zmíněných nahoře vůbec nevysušuje. Výdrž bych řekla, že je průměrná, ale i tak mě tenhle výrobek nadchl.




Myslím, že není moc co dodat, všechny tři věci mi udělaly velkou radost a i když nejsou perfektní, používám je prakticky denně a ještě nějakou dobu v mé kosmetické taštičce pobudou. Děkuji eshopu za poskytnutí výrobků k recenzi a snad budete mít s touto značkou stejně pozitivní zkušenost jako já.

6 komentářů:

  1. Rozjasnovac mam take, presne tento odstin a je fakt uzasny:) Korektor dle popisu vypada fajn, ale to kryti by mi tam tez chybelo:/

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, na ten rozjasňovač se taky chystám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozjasňovač vypadá úžasně!:)

    OdpovědětVymazat
  4. mám všechny tři produkty - rozjasňovač ve zlatavé verzi, korektor jsem zatím nezkoušela, a co se týče fixátoru, mám podobný názor. jediné, co by mohli vylepšit, je to rozprašování. místo "spršky" bych uvítala "mlhu" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, na to mám stejný názor, občas se mi nepovede aplikovat tak jak je třeba:D

      Vymazat
  5. Rozjasňovač vypadá skvěle :-)

    Vlastním jen paletky, rozjasňovače mi nějak ještě nevzaly.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za každý komentář:)