úterý 9. září 2014

favourite: youtubers - part II.

Nesmíte se přece nudit, proto vás hodlám zásobit další desítkou mých top youtuberů.


Dělá nejlepší parodie na hudební klipy!


Moc milá slečna, ráda od ní pochytávám angličtinu když si její video pustím třeba jen jako kulisu.


Nečekaně. Jeho kanál už je tak profláklý, že k němu asi nemám moc co říct. Pro mě je to taková česká verze Pewdse (čímž nenaznačuju, že ho kopíruje, kdyby chtěl někdo rejpat).


Nikdy jsem nepochopila to jméno, ale mám ji ráda:D


Super kanál, který pořádá různé flashmobs.


Jedna z mála takhle mladých youtuberek, na které se vydržím dívat a nevadí mi.


Nevím čím to je, ale z každého nového videa od ní jsem nadšená.


Neuvěřitelně nadaní hudebníci. Jednou bych chtěla dělat podobnou hudbu.


Když on je tak strašně roztomilej..:D


Další z párů, kterým fandím. Zoe na mě působí strašně mile a Alfie mě hodně naučil rozumět britské angličtině.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)