neděle 14. září 2014

haul - srpen 2014

Opět v půlce dalšího měsíce, ale znáte to. Lepší pozdě než vůbec. 


Začneme teda dekorativkou. Přišel mi balíček od Makeup Revolution, recenzi už jste mohli číst tady. Úplně neplánovaně jsem si pořídila tři laky na nehty v podobných tónech. Ten od Oriflamu byl příšerný přešlap, to vím už teď - vůbec nekryje a šíleně špatně se s ním pracuje. Od Catrice mám doma teprve druhý lak a Avon je u mě už celkem klasika, výdrží je super. Když jsem byla u stojanu s Catrice, rovnou jsem vzala i tvářenku, po které jsem toužila docela dlouho a konečně jsem tuhle značku někde sehnala. Navíc ladí s lakem, takže výmluv mám dost. Poslední věcí je balzám na rty od Avonu, tyhle kalíškové jsou moje oblíbené.


Sešly se mi v jeden měsíc hned dvě vůně. Nedivte se, že mám půlku Little White Dress od Avonu už pryč. Ono za dvě stovky výdrž není nic extra, ale já prostě miluju tu vůni. První dražší parfém, Trussardi My Name, jsem si pořídila z vydřené výplaty a už proto s ním naopak šetřím.


Sprcháče, sprcháče, já vím! Ale na Dermacol měli zrovna slevu v Lidlu, tak jsem nemohla odolat. Co se týče Oriflame, jsem ve fázi zkoušení a objevování oblíbených vůní. Po delší době jsem dostala chuť pořídit si meruňkový šampon od Avonu, připomíná mi totiž loňský zájezd do Chorvatska:D A maska na černé tečky mě zaujala v jakési recenzi (už bohužel nevím, na kterém blogu), tak třeba překvapí. 


Z Oriflamu mi přišlo taky mýdlo na intimní hygienu, moc se mi líbí balení s pumpičkou. Suchý šampon od Dove je super, sháněla jsem nějaké větší balení v drogerii, protože jeden týden jsem ho používala denně a nechtělo se mi vyplácávat minibalení mých Batiste šamponů. Došla mi pleťová voda, tak jsem se koukala po regálech a Mixa mě celkem zaujala. Nakonec jsem v další recenzi našla tip na čisticí pásky z ebay, tak uvidíme jak obstojí ve srovnání s Niveou.


Na závěr sada, opět z Avonu (sprcháč, tělové mléko a tělový sprej). Když jsem viděla vůni s jablkem, nebylo cesty zpět a tohle trio muselo být objednáno.

2 komentáře:

  1. Škoda, že Avon není více dostupný, ty laky poslední dobou sleduji u blogerek a moc ráda bych zkusila, ale shánět nějaký katalog a tak se mi nechce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. občas se dají sehnat třeba i na votocvohoz:) já mám naštěstí v okolí dost kamarádek co objednávají, tak nemám problém no.. ale ty laky jsou fakt super:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)