sobota 27. září 2014

favourite: little things I.

Ne, název opravdu neodkazuje na tu písničku od 1D (nebijte mě a nedivte se že ji znám, pár let zpátky jsem je hrozně žrala).

Půjde spíš o takovou sérii článků. Hodlám v nich zmiňovat několik věcí (ať už je to kosmetika, oblečení, jídlo, knížka, pěkné místečko v přírodě, písnička, nebo cokoli jiného), které mě v tom období dělají sluníčkovou a happy. Já jsem totiž docela optimistická osoba a řídím se následující větou: "Enjoy the little things in life, because one day you will look back, and realize that they were the big thing." Jestli vám to přijde kýčovitý, tak nebojte, je to jedna z mála kýčovitých věcí, které mě berou.


Začnu hned jídlem, protože jsem prostě nenažraná:D Strašně jsem si zamilovala hořkou čokoládu. Mám moc ráda Lindt, ale ta mi zrovna došla a ještě jsem se neměla ke koupi nové. Jinak mě baví zkoušet různé značky. Osvědčila se mi třeba Lidlovská J. D. Gross, ale zrovna když jsem tam byla, měli akorát 60% - normálně kupuju tuším 70%.


Tyhle tyčinky mi dovezla kamarádka z Řecka a já si je šetřím protože jsou fakt neskutečně dobré, miluju je a víc slov není potřeba.


Z kosmetiky bych už zmínila takové moje must-have na podzim, tvářenky. Maybelline Colorama v odstínu 501 je nádherná barva, která se hodí prostě ke každému líčení. Když ráno spěchám, většinou sahám právě po ní, zároveň je to moje nejoblíbenější tvářenka ever, ale k tomu podzimu se tak nějak hodí. Naoranžovělou krásku od uma cosmetics (01 - chic coral) mi přivezla Anet. Připomíná mi barevné napadané listí, ten odstín je naprosto úžasný.


Ať se trochu dotknu i oblečení, v tomhle případě spíš doplňků, musím vám představit tenhle dokonalý mint řetízek z ebay. Nejvíc mi ladí asi s jednobarevným svetrem, tričkem, košilí nebo třeba šaty (hodlám s ním teď třeba udělat parádu v tanečních).

Fly, Una Mattina, Life, Oltemare, Nuvole Bianche + Divenire (zapomněla jsem vyfotit, klasika:D)

Dneska to ale nebude jenom o kosmetice, oblečení a jídle. Skladatele Ludovica Einaudi určitě řada z vás zná, např. ze soundtracků k filmu Intouchables (mimochodem doporučuju kouknout). Jeho skladby znám už déle, ale v poslední době jsem se pro ně nadchla víc než kdy dřív. Jsou relativně jednoduché na naučení, ale zní opravdu nádherně a baví mě je jak hrát, tak poslouchat. Pod obrázek jsem vám hodila odkazy na youtube.


Ještě jednou zabrousím do hudby, tentokrát k mým milovaným Pentatonix. Vydali totiž nové album! Zkrátím to - fakt povedené, baví mě, líbí se mi, nemůžu se dočkat, až zase pojedou do Prahy. Povinně poslechnout.


Určitě nejsem jediná, která strádá kvůli skončení další série Game of Thrones, Pretty Little Liars nebo Vampire Diaries (tři seriály, které sleduju opravdu pravidelně). Proto nastal čas najít si na chvíli jiné oblíbence. Nejvíc mě zaujal Sherlock. Britský humor, britská angličtina, a vysoké hodnocení na čsfd, přesně pro mě. Zatím jsou tři série o třech dílech (každý má cca hodinu a půl) a jedná se o jeden z mála seriálů, který má super dabing i v češtině a celkově mě nijak neirituje, když ho nesleduju v originále. A to už je co říct, další z těch co snesu je třeba Dr. House nebo HIMYM, ale to je žalostně málo.

Tím bych asi skončila, zase to nemůžeme přehánět že anoo. Dejte mi vědět, čím si vy zlepšujete náladu, den, cokoli. Protože věřím, že ranní vstávání a školní povinnosti to nejspíš nebudou:)

2 komentáře:

  1. Ten náhrdelník je úžasný! :) Pentatonix mám taky moc ráda, ale na koncertě jsem nebyla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, zamilovala jsem si ho:) PTX jsou skvělí, na koncertě byli ještě lepší:D:)

      Vymazat

Díky za každý komentář:)