středa 17. září 2014

30 day fat burn workout


Půlku prázdnin jsem na cvičení totálně kašlala. Pak už jsem se na sebe nemohla dívat (:D), tak jsem hledala nějaký program, kterého bych se musela držet. Narazila jsem na tento od BeFit a musím říct, že je to nejlepší 30tidenní program, který jsem zatím cvičila.

Videa mají v průměru okolo 10 minut, přičemž ze začátku cvičíte (skoro) každý den jedno, ke konci už máte po dvou videích. Většina cviků je zaměřená na ruce (potřeba jsou činky nebo aspoň láhve s vodou) a nohy, příp. kardio. Tohle je pro mě asi jediným mínusem, chybí mi tu víc posilování břicha - po skoro měsíci jsem zjistila, že svaly na spodním břichu mám totálně slabé a musela jsem zařadit zvlášť pár cviků. Na druhou stranu, díky kardiu mi trochu vylezl "six-pack", který se schovával pod špíčkem:D Rozhodně jsem ale byla ráda za posílení rukou, ty jsou totiž můj věčný problém. Ruce jsem měla vždycky slabé a nikdy jsem jim extra nevěnovala pozornost, tohle mě ale donutilo s nimi taky něco dělat. Neříkám, že je ze mě kulturista, ale cítím, že aspoň o trochu se mi svaly na rukách zlepšily.

Změnu, kterou vidím nejvíc (kromě zmíněného břicha), jsou nohy. Připravte se, že ve videích najdete hodně dřepů, dřepů s výskokem, výpadů a podobných kravin, které mě ale baví asi nejvíc. V prvním týdnu jsem absolutně nezvládala nějaké skákání ze dřepu, teď už s podobnými cviky nemám problém.

Říkala jsem si, že bych vám sem hodila videa, které mě osobně nejvíc zaujaly a bavily.

Cardio Extreme

Metabolic Booster
(Neodpustím si poznámku - strašně se mi líbí způsob provedení tohoto videa. Čtyři cviky, čtyři série a pokaždé malá obměna každého cviku. Pro mě naprosto super, nesnáším, když musím cvičit několik sérií pořád to samé.)


Legs and Butt Shaper


Všechny videa najdete v playlistu tady a workout calendar tu.

Takže krátké shrnutí.
Jestli nechcete nabrat svaly na nohách, nemá cenu ani začínat.
Pokud potřebujete posílit břicho, přidejte si cviky ještě bokem.
A jestli jste měsíc seděli na zadku jako já a potřebujete se zase dostat do formy, jděte do toho.

Já mám po dnešku oficiálně odcvičeno a už se chystám na nějaké další videa právě od BeFit.

Co vy, vydržela postavička, kterou jsme tak chtěly do plavek nebo jste zlenivěly jako já?:D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý komentář:)